• STAGNUJE VÁŠ E-MAIL MARKETING?

    MAJÍ VAŠE NEWSLETTERY NÍZKOU KONVERZI?
    Nabízíme
    AUDIT ZDARMA!
    Pokud byste měli zájem o konzultaci, jak vylepšit váš stávající
    e-mail marketing, rezervovali jsme kapacitu až pro 2 zájemce měsíčně,
    kterým poskytneme základní audit zdarma.
  • ZAČÍNÁTE S EMAIL MARKETINGEM

    A NEMÁTE DOSUD SVOU DATABÁZI KONTAKTŮ?
    NAPIŠTE SI O E-MANUÁL "JAK NA TO"
    ZDARMA!
    Připravili jsme pro začátečníky užitečný e-návod,jak si vybudovat kvalitní
    databázi kontaktů pro e-mailing. Dozvíte se kde a jak získávat kontakty
    a pro inspiraci představíme několik ukázek formulářů.
  • CHCETE VYZKOUŠET

    CROSS E-MAILING?
    VYUŽIJTE MOŽNOST NEZÁVAZNÉ REGISTRACE
    JEDNODUŠE A BEZPEČNĚ
    Pokud vás budeme mít registrované v naší databázi,
    budeme moci rychleji najít i pro vás vhodné cross partnery
    a podpořit rychle vaše plánované e-mail kampaně.

E-MAIL MARKETING

  • Naše filosofie
  • Benefit pro váš business
  • Individuální přístup

CROSS E-MAILING

  • Novinka na trhu
  • Znásobení vaší databáze
  • Maximalizace efektivity

MARKETING & PR

  • Využití content marketingu
  • Důraz na kvalitu obsahu
  • Komplexní přístup

E-MANUÁL ZDARMA

  • Tvorba databáze
  • Zdroje informací
  • Ukázky registrací

PORADENSTVÍ A KONZULTACE PRO VÁŠ ÚSPĚŠNÝ E-MAIL MARKETING

Nestyďte se požádat o radu či konzultaci! Doba je tvrdá a navíc nikdo nemá patent na rozum, proto pokud si nejste 100% jisti nastavením svého e-mail marketingu, nebo oceníte nové svěží nápady, neváhejte nás kontaktovat.
Aby byl marketing účinný, je třeba ho nastavit na míru. Vycházíme z principů public relations a content marketingu, proto vás nebudeme okouzlovat složitými technologiemi, ale budeme hledat témata a obsah, který vaše potenciální zákazníky zaujme, a zůstanou vašemu newsletteru věrni.
 

NEJNOVĚJŠÍ NEWSLETTERY V GALERII

Bontia
Bontia
for you by ING
for you by ING
Ikea 2
Ikea 2
Klimatex
Klimatex
Lidl
Lidl
Orsay Club
Orsay Club
potrebyprokancelar.jpg
potrebyprokancelar.jpg
Tescoma 2
Tescoma 2
IMAGE: graf 

CROSSEMAIL REALIZOVAL PRŮZKUM VNÍMÁNÍ EMAILOVÝCH PF

PRAHA, 5. 1. 2014: V rámci nově spuštěného projektu CrossEmail.cz realizovala agentura Badyan, s.r.o. malé šetření o postoji příjemců e-mailingu k vánočním a novoročním přáním zasílaným e-mailem. Celkem 132 respondentů odpovídalo v online anketě od 11. do 31. prosince 2013. Cílem ankety bylo přiblížit firmám a podnikatelům co od tohoto specifického druhu e-mailingu jeho příjemci očekávají a co se jim naopak nelíbí. V budoucnu by tam měli mít možnost tyto poznatky aplikovat při přípravě svých vánočních a novoročních přání.... čtěte zde.

více informací